Copywriter vs. Art Director

 

1950 pabaigoje, reklamos legenda Bill Bernbach buvo vienas pirmųjų, kuris išskyrė į grupes tekstų kūrėjus (Copywriters) ir meno direktorius (Art Directors). Strategija pasiteisino, kurios metu DDB (Doyle Dane Bernbach) sukūrė ne vieną reklamą, pranokusią tos eros lūkesčius.

Nuo to laiko, daugumoje agentūrų įsitvirtino komandinė (art-copy team) struktūra, kuomet tekstų ir meno komandos dirba atskirai, tačiau vienijamos bendro tikslo.
Kaip ir minėta, jie sieka bendro tikslo, tačiau šių grupių darbo pobūdžiai skiriasi. Geriausiai šiuos skirtumus išryškina Facebook grupė, pasivadinusi CW Versus AD, kur Caio Pena (meno direktorius), Henrique Parada (meno direktorius) ir Let?cia Hanower (tekstų kūrėjas) pasidalina savo linksmomis, įžvalgiomis iliustracijomis šiuo klausimu.

Žemiau pateiktos 17 iliustracijų, parodančių skirtumus tarp tekstų kūrėjų ir meno direktoriaus (Copywriter vs. Art Director).

 

1. Rašiklis

 

Copywriter vs. Art Director

 

2. Failai

 

Copywriter vs. Art Director

 

3. Ką Projektų vadovas nori matyti?

 

Copywriter vs. Art Director

 

4. Pradedam nuo nulio

 

Copywriter vs. Art Director

 

5. Spalvos

 

Copywriter vs. Art Director

 

6. Programinė įranga

 

Copywriter vs. Art Director

 

7. Pykčio priežastys

 

Copywriter vs. Art Director

 

8. Vintažinė versija

 

Copywriter vs. Art Director

 

9. Aplikacija

 

Copywriter vs. Art Director

 

10. Užrašinė

 

Copywriter vs. Art Director

 

11. Skaitymas

 

Copywriter vs. Art Director

 

12. Kaip mes susipažįstame su pop kultūra?

 

Copywriter vs. Art Director

 

13. Paliekame ofisą…

 

Copywriter vs. Art Director

 

14. Socialiniai tinklai

 

Copywriter vs. Art Director

 

15. Tatuiruotės

 

Copywriter vs. Art Director

 

16. Gimtadienio sveikinimas

 

Copywriter vs. Art Director

 

17. Svajonių gyvūnas

 

Copywriter vs. Art Director

 

Mes užskaitome 13 bei 16 paveikslėlius. O kurie labiausiai patiko Jums? Pasidalinkite savo nuomone komentaruose.